153 Descărcări
Abrogată/Încetare aplicabilitate prin HCL S2 nr. 100/2022
Modificată/completată prin HCL S2 nr. 195/2017, HCL S2 nr. 90/2018, HCL S2 nr. 324/2018, HCL S2 nr. 331/2018, HCL S2 nr. 26/2019, HCL S2 nr. 136/2019, HCL S2 nr. 364/2019, HCL S2 nr. 2/2020
Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului București, ales în condițiile stabilite de Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleșilor locali, întrunit în ședință extraordinară, astăzi, 13.11.2017;
Luând în considerare proiectul de hotărâre privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi Regulamentului de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 și al Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2;
Analizând:
Având în vedere reglementările cuprinse în:
În temeiul art. 45 alin. (1) coroborat cu art. 81 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În urma stabilirii rezultatului votului valabil exprimat,
H O T Ă R ĂŞ T E
Art.1 (1) Se aprobă Organigrama și Statul de funcții pentru aparatul de specialitate al Primarului Sectorului 2 conform anexelor nr.1 și 2.
(2) Numărul total de posturi din structura organizatorică a aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 este de 376 de posturi, din care 2 posturi de demnitate publică, 46 posturi de conducere și 328 posturi de execuție.
(3) Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2, conform anexei nr. 3 la prezenta hotărâre.
Art.2 (1) Se aprobă Organigrama și Statul de funcții pentru Direcția Publică de Evidență Persoane și Stare Civilă Sector 2 conform anexelor nr. 4 și nr. 5.
(2) Numărul total de posturi din structura organizatorică a Direcției Publice de Evidență Persoane și Stare Civilă Sector 2 este de 75 posturi din care 7 funcții publice de conducere 68 funcții de execuție.
(3) Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al Direcției Publice de Evidență Persoane și Stare Civilă Sector 2, conform anexei nr. 6 la prezenta hotărâre.
(4) Anexele nr. 1-6 conțin un număr de 105 pagini și fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 Prevederile art. 1 și art. 2 alin. (1) ale H.C.L. Sector 2 nr. 17/23.02.2017 pentru modificarea și completarea H.C.L. Sector 2 nr. 70/2016 privind aprobarea Organigramei, Statului de Funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 și al Direcției Publice de Evidență Persoane și Stare Civilă Sector 2, astfel cum a fost modificată prin H.C.L. Sector 2 nr. 150/2016 își încetează aplicabilitatea.
Art.4 Prevederile art. 2 alin. (2) ale H.C.L. Sector 2 nr. 17/23.02.2017 pentru modificarea și completarea H.C.L. Sector 2 nr. 70/2016 privind aprobarea Organigramei, Statului de Funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 și al Direcției Publice de Evidență Persoane și Stare Civilă Sector 2, astfel cum a fost modificată prin H.C.L. Sector 2 nr. 150/2016 se revocă.
Art.5 (1) Primarul Sectorului 2 poate modifica și transfera funcțiile din stat, fără majorarea numărului total de posturi aprobat prin organigramăși cu respectarea cerințelor prevăzute de Statutul funcționarilor publici.
(2) Modificările în ceea ce privește calitatea posturilor, de funcționar public sau personal contractual, se fac cu avizul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Art.6 Autoritatea executivă a Sectorului 2 al Municipiului București va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art.7 (1) Prezenta hotărâre se publicăîn Monitorul Oficial al Municipiului București.
(2) Anexele se comunică instituțiilor interesate și pot fi consultate la sediul Primăriei Sectorului 2.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE BUGHIU IOLANDA LUMINIȚA ÎN TEMEIUL ART. 47 DIN LEGEA
SECRETAR,
ELENA NIȚĂ
Hotărârea nr. 174
Bucureşti, 13.11.2017
Prezenta Hotărâre conține un număr de 108 pagini, inclusiv anexele, și a fost adoptată de Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti în şedinţa extraordinară din data de 13.11.2017 cu respectarea prevederilor art. 47 din Legea nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Denumire fișier: | 174.pdf |
Tip fișier: | application/pdf |
Vizualizări: | 1077 Vizualizări |
Descărcare: | 153 times |
Data creării: | 10-07-2018 |