55 Descărcări
Abrogată/Încetare aplicabilitate prin HCL nr. 364/2019
Modifică/completează HCL S2 nr. 174/2017
Modificată/completată prin HCL S2 nr. 324/2018, HCL S2 nr. 26/2019
Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului București, ales în condițiile stabilite de Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleșilor locali, rectificată, întrunit în ședință ordinară, astăzi, 26.04.2018;
Luând în considerare proiectul de hotărâre pentru modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 174/2017 privind aprobarea Organigramei, Statului de Funcţii şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 şi al Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, astfel cum a fost modificatăşi completată prin H.C.L. Sector 2 nr. 195/05.12.2017 şi prin rectificarea nr. 4202/06.12.2017;
Analizând:
Având în vedere reglementările cuprinse în:
- H.C.G.M.B nr. 122/2002 privind aprobarea exercitării de către Consiliul Local Sector 2 a unor atribuţii privind organigrama, statul de funcţii şi ROF-ul pentru Primăria Sectorului 2;
- H.C.L Sector 2 nr. 174/13.11.2017 privind aprobarea Organigramei, Statului de Funcţii şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 şi al Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, astfel cum a fost modificatăşi completată prin H.C.L. Sector 2 nr. 195/05.12.2017 şi prin rectificarea nr. 4202/06.12.2017.
În temeiul art. 45 alin. (1) coroborat cu art. 81 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 215/ 2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
În urma stabilirii rezultatului votului valabil exprimat,
H O T Ă R ĂŞ T E
Art. I (1) Se aprobă modificarea şi completarea Organigramei şi Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Sectorului 2 conform anexelor nr.1 și 2.
(2) Numărul total de posturi din structura organizatorică a aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 este de 376 de posturi, din care două posturi de demnitate publică, 46 posturi de conducere și 328 posturi de execuție.
(3) Se aprobă modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare pentru aparatul de specialitate al Primarului Sectorului 2, conform anexei nr. 3 la prezenta hotărâre.
(4) Anexele nr. 1-3 conţin un număr de 91 pagini şi fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. II Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 174/2017 privind aprobarea Organigramei, Statului de Funcţii şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 şi al Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, astfel cum a fost modificatăşi completată prin H.C.L. Sector 2 nr. 195/05.12.2017 şi prin rectificarea nr. 4202/06.12.2017, rămân aplicabile.
Art. III Autoritatea executivă a Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art. IV (1) Prezenta hotărâre se publicăîn „Monitorul Oficial al Municipiului Bucureşti”.
(2) Anexele se comunică instituţiile interesate şi pot fi consultate la sediul Primăriei Sectorului 2.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE POPESCU LENUŢA ÎN TEMEIUL ART. 47 DIN LEGEA
SECRETAR,
ELENA NIȚĂ
Hotărârea nr. 90
Bucureşti, 26.04.2018
Prezenta Hotărâre conține un număr de 94 pagini, inclusiv anexele, și a fost adoptată de Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti în şedinţa ordinară din data de 26.04.2018 cu respectarea prevederilor art. 47 din Legea nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Denumire fișier: | 090.pdf |
Tip fișier: | application/pdf |
Vizualizări: | 737 Vizualizări |
Descărcare: | 55 times |
Data creării: | 12-07-2018 |