128 Descărcări
Abrogată/Încetare aplicabilitate prin HCL S2 nr. 309/2019
Modifică/completează HCL S2 nr. 222/2017
Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului București, ales în condițiile stabilite de Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleșilor locali, rectificată, întrunit în ședință ordinară, astăzi, 26.10.2018;
Luând în considerare proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 222/20.12.2017 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare ale Administraţiei Domeniului Public Sector 2;
Analizând:
Având în vedere reglementările cuprinse în:
În temeiul art. 45 alin. (1) coroborat cu art.81 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În urma stabilirii rezultatului votului valabil exprimat,
H O T Ă R ĂŞ T E
Art. I Se modifică articolul 1, alineatul 3 din Hotărârea Consiliului Local Sector 2 nr. 222/20.12.2017 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare ale Administraţiei Domeniului Public Sector 2,şi va avea următorul conţinut:
„(3) Numărul total de posturi din structura organizatorică a Administraţiei Domeniului Public Sector 2 este de 327 posturi contractuale, din care 21 personal de conducere, 108 personal de execuţie şi 198 personal operativ.”
Art. II Anexele nr. 1 şi 2 la Hotărârea Consiliului Local Sector 2 nr. 222/20.12.2017 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare ale Administraţiei Domeniului Public Sector 2 se modifică conform anexelor nr. 1 şi 2, care cuprind 6 pagini şi fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. III Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local al Sectorului 2 nr. 222/20.12.2017 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare ale Administraţiei Domeniului Public Sector 2 rămân aplicabile.
Art. IV Primarul Sectorului 2 şi Directorul General al Administraţiei Domeniului Public Sector 2 vor asigura ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.
Art. V (1) Prezenta hotărâre se publicăîn Monitorul Oficial al Municipiului Bucureşti.
(2) Anexele se comunică instituţiilor interesate şi pot fi consultate la sediul Primăriei Sectorului 2.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ |
CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE ÎN TEMEIUL ART. 47 DIN LEGEA ELENA NIȚĂ
|
Hotărârea nr. 345
Bucureşti, 26.10.2018
Prezenta Hotărâre conține un număr de 9 pagini, inclusiv anexele, și a fost adoptată de Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti în şedinţa ordinară din data de 26.10.2018 cu respectarea prevederilor art. 47 din Legea nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Denumire fișier: | 345.pdf |
Tip fișier: | application/pdf |
Vizualizări: | 774 Vizualizări |
Descărcare: | 128 times |
Data creării: | 02-11-2018 |