147 Descărcări
Abrogată/Încetare aplicabilitate prin HCL S2 nr. 222/2024
Abrogă/Încetează aplicabilitatea HCL S2 nr. 175/2017
Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului București, ales în condițiile stabilite de Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleșilor locali, rectificată, întrunit în ședință ordinară, astăzi, 28.11.2019;
Luând în considerare proiectul de hotărâre privindaprobarea Organigramei, Statului de Funcții și a Regulamentului de Organizare șiFuncționare ale Direcției Generale pentru Administrarea Patrimoniului Imobiliar Sector 2;
Analizând:
- Avizul Comisiei Juridice, Ordine și Liniște Publică, Apărarea Drepturilor Omului, avizul Comisiei de Învățământ, Cultură, Sport, Culte, Minorități, Probleme de Tineret și Relații cu Societatea Civilăși Relații Internaționale, precum şi avizul Comisiei pentru Transparență, Reducerea Birocrației și Inovație din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
Având în vedere reglementările cuprinse în:
În temeiul art. 136 alin. (1) și art. 166 alin. (2) lit. f) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În urma stabilirii rezultatului votului valabil exprimat,
H O T Ă R ĂŞ T E
Art.1. (1) Se aprobă Organigrama, Statul de Funcții și Regulamentul de organizare și funcționare ale Direcției Generale pentru Administrarea Patrimoniului Imobiliar Sector 2, conform Anexelor nr. 1-3 ce conțin 45 pagini și fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2) Numărul total de posturi din structura organizatorică a Direcției Generale pentru Administrarea Patrimoniului Imobiliar Sector 2 este de 52 de posturi, din care 6 posturi de conducere și 46 posturi de execuție.
(3) Numărul total al funcțiilor publice este 46, din care 6 funcții publice de conducere și 41 de funcții publice de execuție.
(4) Numărul total al funcțiilor contractuale este de 5, toate fiind funcții de execuție.
Art.2. (1) După intrarea în vigoare a hotărârii, Directorul General al Direcției Generale pentru administrarea Patrimoniului Imobiliar Sector 2 va asigura reîcadrarea personalului în funcțiile prevăzute în Anexa nr. 2.
(2) Cu aceeași dată, Hotărârea Consiliului Local Sector 2 nr. 175/2017 privind aprobarea Organigramei, Statului de Funcții și a Regulamentului de Organizare și Funcționare ale Direcției Generale pentru Administrarea Patrimoniului Imobiliar Sector 2, așa cum a fost modificatăși completată prin Hotărârea Consiliului Local Sector 2 nr. 47/2019, își încetează aplicabilitatea.
Art.3. (1) Primarul Sectorului 2 al Municipiului București poate modifica/transforma o funcție publică cu o altă denumire sau într-o funcție publică de nivel inferior ori superior și poate transfera funcțiile din stat, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat pentru instituția publicăși în fondurile bugetare anuale alocate, cu respectarea cerințelor prevăzute de Codul administrativ.
(2) Primarul Sectorului 2 al Municipiului București poate modifica funcțiile contractual vacante din nivel superior în nivel inferior cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat pentru instituția public și în fondurile bugetare anuale alocate.
Art.4. Directorul General al Direcției Generale pentru Administrarea Patrimoniului Imobiliar Sector 2 va asigura ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.
Art.5. (1)Prezenta hotărâre se publicăîn Monitorul Oficial al Municipiului București.
(2) Anexele se comunică instituţiilor interesate şi pot fi consultate la sediul Primăriei Sectorului 2.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE
LĂZĂROIU IOANA GELA ÎN TEMEIUL ART. 243, alin. 1, LIT. „a”
DIN O.U.G. NR. 57/2019 PRIVIND CODUL ADMINISTRATIV
SECRETAR,
ELENA NIȚĂ
Hotărârea nr. 346
Bucureşti, 28.11.2019
Prezenta Hotărâre conține un număr de 48pagini, inclusiv anexa și a fost adoptată de Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti în şedinţa ordinară din data de 28.11.2019 cu respectarea prevederilor art. 140 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Denumire fișier: | 346.pdf |
Tip fișier: | application/pdf |
Vizualizări: | 755 Vizualizări |
Descărcare: | 147 times |
Data creării: | 06-12-2019 |