210 Descărcări
Abrogată/Încetare aplicabilitate prin HCL S2 nr. 344/2023
Abrogă/Încetează aplicabilitatea HCL S2 nr. 309/2019
Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului București, ales în condițiile Legii nr.115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum și pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleșilor locali, cu modificările și completările ulterioare, întrunit în ședință ordinară, astăzi, 24.08.2022;
Luând în considerare proiectul de hotărâre iniţiat dePrimarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureştipentru aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare ale Administraţiei Domeniului Public Sector 2;
Analizând:
Având în vedere reglementările cuprinse în:
În temeiul art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 166 alin. (2) lit. f) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În urma stabilirii rezultatului votului valabil exprimat,
H O T Ă R ĂŞ T E
Art.1. (1) Se aprobă Organigrama, Statul de funcții și Regulamentul de Organizare și Funcționare ale Administraţiei Domeniului Public Sector 2, conform anexelor nr. 1, 2 și 3 ce conţin un număr de 41 de pagini şi fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2) Numărul total de posturi din structura organizatorică a Administraţiei Domeniului Public Sector 2 va fi de 343 de posturi, din care 24 posturi de conducere şi 319 posturi de execuţie.
Art.2.La solicitarea Directorului General al Administraţiei Domeniului Public Sector 2, Primarul Sectorului 2 poate transforma, în funcţie de necesităţi, funcţiile cuprinse în Statul de funcţii, fără majorarea numărului de posturi prevăzute în Organigrama din Anexa nr. 1.
Art.3.La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Hotărârea Consiliului Local al Sectorului 2 nr. 309/2019 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare ale Administraţiei Domeniului Public Sector 2, îşi încetează aplicabilitatea.
Art.4.Autoritatea executivă a Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti şi Directorul General al Administraţiei Domeniului Public Sector 2, vor asigura ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.
Art.5.Punerea în executare a prevederilor legale aplicabile personalului contractual, ce decurg din reorganizarea Administraţíei Domeniului Public Sector 2, se realizeazăîntr-un termen de maximum 45 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
Art.6. (1) Prezenta hotărâre se publicăîn Monitorul Oficial al Municipiului Bucureşti.
(2) Anexele la prezenta hotărâre se comunică instituţiilor interesate şi pot fi consultate la sediul Primăriei Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti.
| ||||
| ||||
Hotărâre nr. 281
Bucureşti, 24.08.2022
Prezenta Hotărâre conține un număr de 44 pagini, inclusiv anexele, şi a fost adoptată de Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti în şedinţa ordinară din data de 24.08.2022 cu respectarea prevederilor art. 140 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Denumire fișier: | H281-2022.pdf |
Tip fișier: | application/pdf |
Vizualizări: | 464 Vizualizări |
Descărcare: | 210 times |
Data creării: | 29-08-2022 |