ANUNȚ
PRIVIND ORGANIZAREA UNEI ÎNTÂLNIRI DE DEZBATERE PUBLICĂ
În conformitate cu prevederile:
- Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizionalăîn administraţia publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârii Guvernului nr. 831/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.52/2003 privind transparența decizionalăîn administrația publică;
- Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 101/2022 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului București,
Primăria invită pe toți cei interesați la întâlnirea de dezbatere publică privind următorul proiect de act normativ:
Proiectul de hotărâre privind aprobarea „Strategiei Antidrog a Sectorului 2 pentru perioada 2025-2030”.
Evenimentul are loc în data de 02.07.2025, ora 11:00, exclusiv on-line, pe platforma de videoconferință – Webex, pusă la dispoziție de către Primăria Sectorului 2 al Municipiului București din str. Chiristigiilor nr. 11-13, Sector 2.
Ordinea de zi a evenimentului:
În cadrul evenimentului va fi prezentată motivația elaborării proiectului de hotărâreprivind aprobarea „Strategiei Antidrog a Sectorului 2 pentru perioada 2025-2030”și vor fi analizate propunerile formulate de cetățenii interesați, participanți on-line, la întâlnirea de dezbatere publică.
Documentația aferentă proiectului de act normativ poate fi consultată:
- pe site-ul Primăriei Sectorului 2 –ps2.ro, la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;
- proiectul de hotărâre poate fi descărcat de pe site-ul Primăriei Sectorului 2 –ps2.ro, la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;
La dezbaterea publică pot participa, exclusiv on-line, toți cei interesați: persoane fizice și juridice, organizații ale societății civile, societăți comerciale, resprezentanți ai instituțiilor publice interesate, ai presei, etc, pe baza unei cereri transmise la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
În vederea participării la şedinţa publică online, vă rugăm să ne comunicaţi solicitările dumneavoastră la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., menţionând următoarele informaţii: nume şi prenume, număr de telefon, doresc/nu doresc luarea cuvântului, urmând să primiţi link-ulpentru conectare, în ziua şedinţei, la adresa de e-mail pe care o indicaţi.
Menționăm faptul că propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională pot fi transmise la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până la finalizarea şedinţei organizate în data de 02.07.2025.
Prin accesarea link-ului şi implicit conectarea la sesiunea on-line a şedinţei publice, vă exprimaţi acordul cu privire la modalitatea tehnică de participare şi inclusiv la prelucrarea datelor cu caracter personal, având în vedere căşedinţa va fi transmisă live pe pagina de Facebook a Primăriei Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti şi va fi înregistrată.
În funcţie de numărul de participanţi înscrişi, la începutul şedinţei publice, vor fi comunicate aspecte referitoare la organizarea acesteia, inclusiv durata intervenţiilor individuale asupra subiectului supus dezbaterii - fiind asigurat dreptul la liberă exprimare a oricărui cetăţean interesat conform legii.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 021.2096000 - int. 472/155, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., persoană de contact: Duinea Corina Iosefina.
Înregistrare şedinţă - partea a 2-a
PRIMAR,
RAREŞ HOPINCĂ