• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

PROIECTE SUPUSE DEZBATERII PUBLICE

Şedinţă publică - dezbatere proiect de hotărâre privind aprobarea bugetui general al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti pe anul 2020

În temeiul art. 7 alin. (10) din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizionalăîn administraţia publică, republicată, şi al Regulamentului privind stabilirea procedurilor şi modalităţilor de aducere la cunoştinţa publică a proiectelor şi actelor administrative cu caracter normativ ale autorităţilor administraţiei publice locale ale Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti aprobat prin H.C.L Sector 2 nr. 85/2015 aducem la cunoştinţa cetăţenilor Sectorului 2 organizarea şedinţei publice privind dezbaterea proiectului privind aprobarea bugetului general al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti pe anul 2020, în ziua de 12.02.2020, orele 16.30 în sala Ion Luca Caragiale situată la etajul III în sediul Primăriei Sectorului 2, str. Chiristigiilor nr. 11-13.

Pentru participarea (înscrierea) la şedinţa publică vă rugăm să ne transmiteţi solicitările dumneavoastră la sediul Primăriei Sectorului 2, str. Chiristigiilor nr. 11 – 13, Sector 2, Serviciul Registratură, Relații cu Publicul sau pe e – mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., în atenţia dnei Director Executiv Duinea Corina.

Pentru înscriere sunt necesare: nume şi prenume, seria şi numărul actului de identitate, doresc/nu doresc luarea cuvântului.

Modalitatea de centralizare a recomandărilor: Persoanele care vor lua cuvântul în cadrul şedinţei publice sunt rugate să transmită propunerile pe care le vor prezenta şi în format electronic, editabil (word) pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., în atenţia dnei Director executiv Duinea Corina, cu specificarea articolului/alineatului la care se referă modificarea/completarea, până la data de 11.02.2020, orele 15.00.

Accesul în sală se va face pe baza documentului de identitate, începând cu orele 16.15, în limita locurilor disponibile.

Luarea cuvântului: în ordinea înscrierii.

Timp alocat luării cuvântului: 3 minute pentru fiecare solicitant.

Informaţii suplimentare: tel. 021.209.62.23.

 

Informaţii suplimentare