• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

INFORMARE ŞI CONSULTARE PUBLICĂ

Şedinţă publică - dezbatere proiect de hotărâre aprobare tarife activităţi colectare deşeuri pentru utilizatorii casnici de pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti

În conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003, privind transparenţa decizională in administraţia publică locală – republicată, Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti aduce la cunoştinţa publică:                          

ORGANIZAREA DEZBATERII PUBLICE

a Proiectului de hotărâre privind aprobarea tarifelor pentru activităţile de colectare, transport si depozitare deşeuri menajere municipale în amestec, precum şi pentru activităţile de colectare separată, transport, sortare şi depozitare reziduuri a deşeurilor din ambalaje  (reciclabile), realizate pentru utilizatorii casnici de pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti, în şedinţe desfăţurate on-line, pe platforma de videoconferinţă –WEBEX, în data de :

 19.07.2021, ora 17:00

În vederea participării la şedinţele on-line, vă rugăm să comunicaţi solicitarea dumneavoastră la adresa de e-mail: infopublice@ps2.ro, menţionând următoarele informaţii: nume şi prenume, număr de telefon,  urmând să primiţi link-ul pentru conectare, în ziua şedinţei, pe adresa de e-mail pe care o indicaţi.

Prin accesarea link-ului şi implicit conectarea la sesiunea on-line a dezbaterii publice, vă exprimaţi acordul cu privire la modalitatea tehnică de participare şi inclusiv la prelucrarea datelor cu caracter personal, având în vedere că sedinţa va fi transmisă live pe pagina de facebook a Primăriei Sectorului 2 şi va fi înregistrată.

De asemenea, persoanele interesate pot depune în scris recomandări / propuneri referitoare la actul normativ în referinţă la Centrul de relaţii cu Publicul sau pe email-ul Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până la data de 15.07.2021 stabilită prin Anunţul Public nr.102235/ 06.07.2021, precum şi în cadrul şedinţei organizate fiind asigurat dreptul la libera exprimare a oricărui cetăţean interesat conform legii.

Persoana responsabilă: Dragoş Teodoreci, telefon: 021.209.60.23

În funcţie de numărul de participanţi înscrişi, la începutul şedinţei on-line vor fi comunicate aspecte referitoare la organizarea acestora, inclusiv durata intervenţiilor individuale asupra subiectului supus dezbaterii.

Informaţii suplimentare