ANUNȚ REFERITOR LA ELABORAREA UNUI PROIECT DE ACT NORMATIV
Astăzi, 15.09.2023,
În temeiul prevederilor :
- Art. 7 alin. (2) din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizionalăîn administraţia publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 831/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.52/2003 privind transparența decizionalăîn administrația publică;
- Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 101/2022 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului București,
Primăria Sectorului 2 al municipiului București/Consiliul Local Sector 2, anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ: Proiect de hotărâre privind aprobarea „Strategiei de transformare digitală a Sectorului 2”.
Problema identificată constăîn existenţa provocărilor privind birocraţia accentuată a proceselor interne, procesul limitat de digitalizare a activităţii interne, a serviciilor oferite, interacţiuni insuficiente între structurile primăriei cu obiective comune, dar şi lipsa unor mecanisme de coordonare, remarcându-se astfel nevoia de a îmbunătăţii capacitatea instituţiei pentru identificarea nevoilor concrete la nivelul personalului sau care să raspundă obiectivelor instituţiei.
Soluția propusă constăîn consolidarea capacităţii instituţionale şi eficientizarea activităţii la nivelul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti în ceea ce priveşte exercitarea atribuţiilor prevăzute de O.U.G. 57/2019 privind Codul Administrativ, prin implementarea de măsuri pentru îmbunătăţirea procesului decizional şi a planificării strategice şi de digitalizare, menite să ajute la creşterea calităţii procesului administrativ, pentru a răspunde în mod fundamentat şi coerent nevoilor comunităţilor locale.
Impactul scontat al proiectului privind „Strategia de transformare digitală a Sectorului 2” constăîn modernizarea administraţiei publice locale, digitalizarea serviciilor publice şi dezvoltarea competenţelor digitale ale personalului Primăriei Sectorului 2.
Documentația aferentăproiectului de hotărâre privind aprobarea „Strategiei de transformare digitală a Sectorului 2” include anexă, referat de aprobare şi rapoarte de specialitate.
Documentația poate fi consultată:
- pe site-ul Primăriei Sectorului 2 –ps2.ro, la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;
- la sediul Primăriei Sectorului 2 al municipiului București din str. Chiristigiilor nr.11-13, Sector 2;
- proiectul de hotărâre poate fi descărcat de pe site-ul Primăriei Sectorului 2 –ps2.ro, la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 30.09.2023 :
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;
- prin poștă , pe adresa din Chiristigiilor nr. 11 – 13, Sector 2;
- la sediul Primăriei Sectorului 2 al municipiului București, Serviciul Registratură, Relaţii cu Publicul, la adresa str. Chiristigiilor nr. 11 – 13, Sector 2, între orele :
Luni, Marti și Miercuri: 08:30-16:30
Joi: 08:30-18:30
Vineri: 08:30-14:00
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri privind proiectul de hotărâre privind aprobarea „Strategiei de transformare digitală a Sectorului 2”.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, www.ps2.ro, la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificatăîn scris.
Pentru cei interesaţi existăşi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 30.09.2023 .
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0212096000-int.472/155, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., persoană de contact: Duinea Corina Iosefina.
PRIMAR,
RADU-NICOLAE MIHAIU