ANUNȚ REFERITOR LA ELABORAREA UNUI PROIECT DE ACT NORMATIV
Astăzi, 01.11.2023,
În temeiul prevederilor :
- Art. 7 alin. (2) și alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizionalăîn administraţia publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 831/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizionalăîn administrația publică;
- Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 101/2022 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului București,
Primăria Sectorului 2 al municipiului București anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ: Proiect de hotărâre privind aprobarea măsurilor pentru menținerea echilibrului contractual constând în actualizarea suprafețelor cuprinse în Anexa 2 la caietul de sarcini - Aria delegării și modificarea tarifelor practicate pentru operațiile de curățenie, aferente Contractului nr. 99349/30.05.2023 privind “Delegarea serviciului de Salubrizare a suprafeţelor din domeniul public al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti ce nu fac obiectul contractului nr. 1128/1999.
Problema identificată rezultă din constatările din teren în ceea ce privește aria delegată, precum și din solicitările delegatului pentru menținerea echilibrului contractual.
Soluția propusă constăîn actualizarea anexei ce vizează aria delegării raportată la situația reală din teren.
Impactul scontat al proiectului constăîn asigurarea continuității în bune condiții a serviciului de salubrizare la nivelul Sectorului 2 al Municipiului București, pentru menținerea echilibrului contractual (recuperarea integrală de către operator a costurilor de operare).
Documentația aferentăproiectului de hotărâre privind aprobarea măsurilor pentru menținerea echilibrului contractual constând în actualizarea suprafețelor cuprinse în Anexa 2 la caietul de sarcini - Aria delegării și modificarea tarifelor practicate pentru operațiile de curățenie, aferente Contractului nr.99349/30.05.2023 privind “Delegarea serviciului de Salubrizare a suprafe’elor din domeniul public al Sectorului 2 al Municipiului Bucure;ti ce nu fac obiectul contractului nr. 1128/1999 include referatul de aprobare și raport de specialitate comun.
Documentația poate fi consultată:
- pe site-ul Primăriei Sectorului 2 –ps2.ro, la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;
- la sediul Primăriei Sectorului 2 al municipiului București din str. Chiristigiilor nr.11-13, Sector 2;
- proiectul de hotărâre poate fi descărcat de pe site-ul Primăriei Sectorului 2 –ps2.ro, la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 12.11.2023:
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;
- prin poștă , pe adresa din Chiristigiilor nr. 11 – 13, Sector 2;
- la sediul Primăriei Sectorului 2 al municipiului București, Serviciul Registratură, Relaţii cu Publicul, la adresa str. Chiristigiilor nr. 11 – 13, Sector 2, între orele :
Luni, Marti și Miercuri: 08:30-16:30
Joi: 08:30-18:30
Vineri: 08:30-14:00
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri privind proiectul de hotărâre privind aprobarea măsurilor pentru menținerea echilibrului contractual constând în actualizarea suprafețelor cuprinse în Anexa 2 la caietul de sarcini - Aria delegării și modificarea tarifelor practicate pentru operațiile de curățenie, aferente Contractului nr.99349/30.05.2023 privind “Delegarea serviciului de Salubrizare a suprafe’elor din domeniul public al Sectorului 2 al Municipiului Bucure;ti ce nu fac obiectul contractului nr. 1128/1999".
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, www.ps2.ro, la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificatăîn scris.
Pentru cei interesaţi existăşi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 12.11.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0212096000-int.472/155, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., persoană de contact: Duinea Corina Iosefina.
Potrivit prevederilor art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizionalăîn administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în cazul reglementării unei situații care, din cauza circumstanțelor sale excepționale, impune adoptare de soluții imediate, în vederea evitării unei grave atingeri aduse interesului public, proiectele de acte normative se supun adoptării în procedură de urgență prevăzută de reglementările în vigoare, anterior expirării termenului prevăzut la art.7 alin (2) din lege, astfel că, în scopul asigurării pentru Autoritatea contractantă Sectorul 2 al Municipiului București a unor servicii conforme cu situația din teren (prestarea serviciilor pe toate suprafețele/aleile fără nume, identificate în teren), precum și pentru acoperirea consecințelor contractuale și financiare pe care autoritatea le-ar putea avea în cazul constatării dezechilibrului financiar, acesta va fi supus aprobării Consiliului Local al Sectorului 2 în prima ședința ordinară a Consiliului Local al Sectorului 2, ce va fi convocată după data de 12.11.2023.
PRIMAR,
RADU NICOLAE MIHAIU
