ANUNŢ PUBLIC
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizionalăîn administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,şi având în vedere solicitarea făcută de către doamna Consilier Local Pasciuc Paula, înregistrată sub nr. 14814/29.01.2024, Primarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti aduce la cunoştinţa cetăţenilor din Sectorul 2: ORGANIZAREA ŞEDINŢEI PUBLICE pentru dezbaterea propunerilor/sugestiilor/recomandărilor aduse proiectului de hotărâre privind Sinteza bugetului general al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti pe anul 2024, aprobată de ordonatorul principal de credite, și bugetele pe surse de finanțare, respectiv: bugetul general consolidat, bugetul local, bugetul creditelor externe, bugetul creditelor interne şi bugetul instituţiilor publice şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii,
în data de 01.02.2024, ora 16:00
- la sediul Primăriei Sectorului 2, Str. Chiristigiilor nr. 11-13, Sector 2, în sala Ion Luca Caragiale, etajul 3, şi
- în mediul on-line, pe platforma de videoconferinţă – WEBEX
În vederea participării (înscrierii) la şedinţa publică, organizată la sediul Primăriei, vă rugăm sa ne transmiteţi solicitările dumneavoastră la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..În acest sens, sunt necesare următoarele informaţii: nume şi prenume, seria şi numărul actului de identitate, doresc/nu doresc luarea cuvântului.
În vederea participării la şedinţa publică on-line, vă rugăm să ne comunicaţi solicitările dumneavoastră la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., menţionând următoarele informaţii: nume şi prenume, număr de telefon, urmând să primiţi link-ulpentru conectare, în ziua şedinţei, la adresa de e-mail pe care o indicaţi.
Recomandările dumneavoastră cu referire concretă la proiectul de act normativ în discuţie pot fi transmise la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până la finalizarea şedinţei organizate în data de 01.02.2024.
Prin accesarea link-ului şi implicit conectarea la sesiunea on-line a şedinţei publice, vă exprimaţi acordul cu privire la modalitatea tehnică de participare şi inclusiv la prelucrarea datelor cu caracter personal, având în vedere căşedinţa va fi transmisă live pe pagina de Facebook a Primăriei Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti şi va fi înregistrată.
Accesul în sală se va face pe baza documentului de identitate, în data de 01.02.2024, începând cu ora 15:45, în limita locurilor disponibile.
În funcţie de numărul de participanţi înscrişi, la începutul şedinţei publice, vor fi comunicate aspecte referitoare la organizarea acesteia, inclusiv durata intervenţiilor individuale asupra subiectului supus dezbaterii - fiind asigurat dreptul la liberă exprimare a oricărui cetăţean interesat conform legii.
Înregistre şedinţă publică 01.02.2024
PRIMAR,
RADU-NICOLAE MIHAIU
