ANUNȚ REFERITOR LA ELABORAREA UNUI PROIECT DE ACT NORMATIV
Astăzi, 30.09.2024,
În temeiul prevederilor :
- Art. 7 alin. (2) din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizionalăîn administraţia publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârii Guvernului nr. 831/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizionalăîn administrația publică;
- Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 101/2022 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului București, Primăria Sectorului 2 al municipiului București/Consiliul Local Sector 2, anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ: Proiect de hotărâre privind măsurile de sprijin în cazurile de calamităţi naturale, incendii, accidente sau alte situaţii deosebite.
Problema identificată rezultă din necesitatea adoptării unor măsuri de sprijin persoanelor şi familiilor ale căror locuinţe sunt afectate în cazurile de calamităţi naturale, incendii, accidente sau alte situaţii deosebite.
Soluția propusă constăîn adoptarea unor măsuri de sprijin în cazurile de calamităţi naturale, incendii, accidente sau alte situaţii deosebite care să vinăîn ajutorul persoanelor şi familiilor afectate de acestea.
Impactul scontat al proiectului privind măsurile de sprijin în cazurile de calamităţi naturale, incendii, accidente sau alte situaţii deosebite, constăîn reducerea riscului de marginalizare socialăşi menţinerea unui standard minim de viaţă.
Documentația aferentăproiectului de hotărâre privind măsurile de sprijin în cazurile de calamităţi naturale, incendii, accidente sau alte situaţii deosebite, include anexe, referat de aprobare şi rapoarte de specialitate.
Documentația poate fi consultată:
- pe site-ul Primăriei Sectorului 2 –ps2.ro, la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;
- la sediul Primăriei Sectorului 2 al municipiului București din str. Chiristigiilor nr.11-13, Sector 2;
- proiectul de hotărâre poate fi descărcat de pe site-ul Primăriei Sectorului 2 –ps2.ro, la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 10.10.2024:
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;
- prin poștă, pe adresa din Chiristigiilor nr. 11 – 13, Sector 2;
- la sediul Primăriei Sectorului 2 al municipiului București, Serviciul Registratură, Relaţii cu Publicul, la adresa str. Chiristigiilor nr. 11 – 13, Sector 2, între orele:
Luni, Marti și Miercuri: 08:30-16:30
Joi: 08:30-18:30
Vineri: 08:30-14:00
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri privind proiectul de hotărâreprivind măsurile de sprijin în cazurile de calamităţi naturale, incendii, accidente sau alte situaţii deosebite.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, www.ps2.ro, la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificatăîn scris.
Pentru cei interesaţi existăşi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 10.10.2024.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0212096000-int.472/155, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., persoană de contact: Duinea Corina Iosefina.
.
PRIMAR,
RADU-NICOLAE MIHAIU