Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti, ales în condițiile Legii nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum și pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleșilor locali, cu modificările şi completările ulterioare, întrunit în ședință ordinară, astăzi, 23.11.2022;
Luând în considerare proiectul de hotărâre iniţiat dePrimarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti privind aprobarea ajustării tarifelor pentru activitățile de deszăpezire și combatere a poleiului pentru iarna 2022-2023 și încheierea Actului adițional nr. 69 la Contractul nr. 1128/25.10.1999 privind serviciul de salubrizare în Sectorul 2 al Municipiului București;
Analizând:
- Referatul de aprobare prezentat de Primarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
- Raportul de specialitate nr. 220635/09.11.2022 întocmit de către Direcţia de Utilități Publice și Mediu din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
- Raportul de specialitate nr. 220791/09.11.2022 întocmit de către Direcția Juridică din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
- Raportul de specialitate nr.220614/09.11.2022 întocmit de către Direcția Economică din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
- Solicitarea operatorului de salubrizare nr. 15437/19.10.2022, înregistrată la Primăria Sectorului 2 al Municipiului București sub nr. 206847/20.10.2022;
- Anunțul public nr. 220920/09.11.2022;
- Nota de îndreptare eroare materială nr. 4634/21.11.2022;
- Avizul Comisiei Juridice, Ordine și Liniște Publică, Apărarea Drepturilor Omului și Relații Internaționale din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
- Avizul Comisiei de Buget - Finanțe, Investiții, Accesarea Fondurilor Europene și Credite Externe din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
- Avizul Comisiei pentru Ecologie, Spații Verzi și Protecția Animalelor din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
- Avizul Comisiei de Servicii Publice și Relația cu Asociațiile de Proprietari din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
- Avizul Comisiei pentru Transparență, Reducerea Birocrației, din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
Având în vedere reglementările cuprinse în:
- Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizionalăîn administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr.101/2006 privind serviciul de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Art. IV din Legea nr. 99/2014 pentru modificarea și completarea Legii serviciului de salubritate a localităților nr. 101/2006, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța de Urgență a Guvernului 195/2005 privind protecția mediului, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța de Urgenta a Guvernului nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul Autorității Naționale de Reglementare pentru Servicii Comunitare de Utilități Publice nr. 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activitățile de salubrizare, precum și de calculare a tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare;
- Hotărârea Consiliului General al Municipiului București nr. 82/2015 privind aprobarea Strategiei de dezvoltare și funcționare pe termen mediul și lung a serviciului public de salubrizare a Municipiului București, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea Consiliului General al Municipiului București nr. 345/2020 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare în Municipiul București;
- Contractul pentru achiziția serviciului de salubrizare în Sectorul 2 nr.1128/25.10.1999, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 166 alin. (4) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborate cu Art. IV din Legea nr. 99/2014 pentru modificarea și completarea Legii serviciului de salubritate a localităților nr. 101/2006, cu modificările și completările ulterioare;
În urma stabilirii rezultatului votului valabil exprimat,
H O T Ă R ĂŞ T E
Art.1 Se aprobă ajustarea tarifelor pentru activitățile de deszăpezire și combatere a poleiului pentru iarna 2022 – 2023, conform Anexei nr.1 ce conține 8 pagini și face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 Se aprobă încheierea Actului Adițional nr. 69 la Contractul nr. 1128/25.10.1999 privind serviciul de salubrizare în Sectorul 2 al Municipiului București, conform Anexei nr.2 ce conține 3 pagini și face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 Autoritatea executivă a Sectorului 2 și reprezentanții compartimentelor de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului vor asigura ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.
Art.4 Prezenta hotărâre se publică integral în Monitorul Oficial al Municipiului Bucureşti.
| | | | |
| | PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ, PANAITESCU TUDOR ANDREI
| | | CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE SECRETAR GENERAL AL SECTORULUI 2, ELENA NIȚĂ | |
Hotărâre nr. 404
Bucureşti, 23.11.2022
Prezenta Hotărâre conține un număr de 14 pagini, inclusiv anexele, şi a fost adoptată de Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti în şedinţa ordinară din data de 23.11.2022 cu respectarea prevederilor art. 140 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.