• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

HOTĂRÂRI

×

Mesaj

Login to view document

Hotărârea nr. 136 din 2024

465 Descărcări

Modificată/completată prin  HCL S2 nr. 331/2024

Abrogă/Încetează aplicabilitatea HCL S2 nr. 174/2023

Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului București, ales în condițiile Legii nr.115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum și pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleșilor locali, cu modificările și completările ulterioare, întrunit în ședință ordinară, astăzi, 27.03.2024;

Luând în considerare proiectul de hotărâre iniţiat dePrimarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureştiprivind aprobarea Organigramei, Statului de Funcții, Regulamentului de Organizare și Funcționare ale Direcției Generale de Asistență Socialăși Protecția Copilului Sector 2 și a Regulamentelor de Organizare și Funcționare ale Serviciilor Sociale din cadrul Direcției Generale de Asistență Socialăși Protecția Copilului Sector 2;

Analizând:

  • Referatul de aprobare prezentat de Primarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Nota de fundamentare nr. 86/50329/20.03.2024 întocmită de Direcţia Generală de Asistenţă Socialăşi Protecţia Copilului Sector 2, serviciu public de interes local aflat sub autoritatea Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului București;
  • Raportul de specialitate nr. 47618/21.03.2024 prezentat de Direcția Management Resurse Umane, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Hotărârea nr.2/16.02.2024 a Colegiului Director al Direcţiei Generale de Asistenţă Socialăşi Protecţia Copilului Sector 2;
  • Procesele-verbale nr. 218/12.02.2024, nr. 221/15.02.2024 şi nr. 225/22.02.2024 ale şedinţelor organizate cu reprezentanții Comisiei Paritare constituită la nivelul D.G.A.S.P.C. Sector 2;
  • Procesele-verbale ale şedinţelor organizate în datele de: 12.02.2024, 15.02.2024 şi 22.02.2024 cu reprezentanții Sindicatului „Acord”, Sindicatului „Protector” şi Sindicatului „Sanitas”, privind reorganizarea instituţiei;
  • Avizul consultativ nr. 3/23.02.2024 emis de Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale şi transmis către Primăria Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti prin adresa nr. 587/DPSS/23.02.2024;
  • Amendamentele formulate de Primarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti înregistrate la Cabinet Secretar General cu nr. 1353/22.03.2024 şi nr. 1354/22.03.2024;
  • Adresa nr. 1353/26.03.2024 emisă de Direcţia Management Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2, referitoare la Amendamentul înregistrat cu nr. 1353/22.03.2024;
  • Adresa nr. 1354/26.03.2024 emisă de Direcţia Management Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2, referitoare la Amendamentul înregistrat cu nr. 1354/22.03.2024;
  • Avizul Comisiei Juridice, Ordine și Liniște Publică, Apărarea Drepturilor Omului și Relații Internaționale din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului București;
  • Avizul Comisiei de Protecţie Socială, Sănătate, Familie, Minorităţi, Apărarea Drepturilor Copilului şi Aplicarea Legii nr. 114/1996 din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului București.

Având în vedere reglementările cuprinse în:

  • Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 292/2011 privind asistenţa socială, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 197/2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 367/2022 privind dialogul social, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea-cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările si completările ulterioare;
  • Hotărârea Guvernului României nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Hotărârea Guvernului României nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare ale serviciilor publice de asistenţă socialăşi a structurii orientative de personal, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Hotărârea Consiliului Local Sector 2 nr. 174/2023 privind aprobarea Organigramei  Statului de Funcții, Regulamentului de Organizare și Funcționare ale Direcției Generale de Asistență Socialăși Protecția Copilului Sector 2 și a Regulamentelor de Organizare și Funcționare ale Serviciilor Sociale din cadrul Direcției Generale de Asistență Socialăși Protecția Copilului Sector 2

 

 

În temeiul art. 139 alin. (1) coroborat cu  art. 166 alin. (2) lit. f) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

 

 

În urma stabilirii rezultatului votului valabil exprimat,

 

 

H O T Ă R ĂŞ T E

 

 

Art.1.(1) Se aprobă Organigrama, Statul de Funcţii, Regulamentul de Organizare şi Funcţionare ale Direcţiei Generale de Asistenţă Socialăşi Protecţia Copilului Sector 2 şi Regulamentele de Organizare şi Funcţionare ale Serviciilor Sociale din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socialăşi Protecţia Copilului Sector 2, conform Anexelor nr.1- 4.

  • Numărul total de posturi din structura organizatorică a Direcţiei Generale de Asistenţă Socialăşi Protecţia Copilului Sector 2 este de 178 de posturi, din care 64 posturi de conducere şi 2.114 posturi de execuţie.
  • Numărul total al funcţiilor publice este 348, din care: 36 funcţii publice de conducere şi 312 funcţii publice de execuţie.
  • Numărul total al posturilor contractuale este de 1.830 din care: 28 posturi contractuale de conducere şi 1.802 posturi contractuale de execuţie.
  • Anexele nr. 1-4 conţin un număr de 710 pagini şi fac parte integrantă din prezenta hotărâre: Organigrama D.G.A.S.P.C. Sector 2 - 2 pagini (Anexa nr. 1); Statul de Funcţii al D.G.A.S.P.C. Sector 2 - 35 pagini (Anexa nr. 2); R.O.F.-ul D.G.A.S.P.C. Sector 2 - 123 pagini (Anexa nr. 3); R.O.F.-urile Serviciilor Sociale ale D.G.A.S.P.C. Sector 2 - 550 pagini (Anexa nr. 4).

Art.2. Prevederile obiectivului nr. 3 de la Art. 39 din Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al D.G.A.S.P.C. Sector 2, vor intra în vigoare la data reorganizării aparatului propriu al Primăriei Sectorului 2 cât şi a subordonatelor cu atribuţii în domeniu, dar nu mai târziu de data de 01.07.2024.

Art.3. (1) Prevederile prezentei hotărâri a Consiliului Local Sector 2 se aplicăîn termen de 90 de zile de la data aprobării. Directorul General al Direcţiei Generale de Asistenţă Socialăşi Protecţia Copilului Sector 2 va asigura reîncadrarea personalului conform Art. 6 din H.G.R. nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare ale serviciilor publice de asistenţă socialăşi a structurii orientative de personal, potrivit Anexei nr. 2 la prezenta hotărâre.

          (2) Cu aceeaşi datăîncetează prevederile Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 174/2023 privind aprobarea Organigramei Statului de Funcții, Regulamentului de Organizare și Funcționare ale Direcției Generale de Asistență Socialăși Protecția Copilului Sector 2 și a Regulamentelor de Organizare și Funcționare ale Serviciilor Sociale din cadrul Direcției Generale de Asistență Socialăși Protecția Copilului Sector 2. 

Art.4.Primarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti poate modifica şi transfera funcţiile cuprinse în Statul de Funcții, fără majorarea numărului total de posturi aprobate prin Organigramăşi cu respectarea cerinţelor prevăzute de Codul administrativ.

Art.5. Directorul General al Direcţiei Generale de Asistenţă Socialăşi Protecţia Copilului Sector 2 şi Primarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti au obligaţia, în calitate de angajator, să asigure propriilor salariaţi măsuri active de combatere a şomajului în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.

Art.6.Autoritatea executivă a Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti şi Directorul General al Direcţiei Generale de Asistenţă Socialăşi Protecţia Copilului Sector 2, vor asigura ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.

Art.7.Prezenta hotărâre se publică integral în Monitorul Oficial al Municipiului Bucureşti.

      

 

    
 

 

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,

PELLEGRINI MARIUS-OVIDIU

 
  

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE

SECRETAR GENERAL AL SECTORULUI 2,

 ELENA NIȚĂ

 
 

 

 

 

 

 

Hotărâre nr. 136

Bucureşti,  27.03.2024

 

Prezenta Hotărâre conține un număr de 714 pagini, inclusiv anexele, şi a fost adoptată de Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti în şedinţa ordinară din data de 27.03.2024 cu respectarea prevederilor art. 140 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.

Denumire fișier: H136-2024-link.pdf
Tip fișier:application/pdf
Vizualizări:1452 Vizualizări
Descărcare: 465 times
Data creării: 02-04-2024

Autentificare

CĂUTARE DOCUMENTE