În temeiul prevederilor art. 7 alin. (2) din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizionalăîn administraţia publică, republicată, cu modificările și completările ulterioareşi ale Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 101/2022 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului București aducem la cunoştinţa cetăţenilor Sectorului 2 proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de parcare cu plată de pe raza Sectorului 2 al Municipiului București, inițiat de domnul Radu-Nicolae Mihaiu, Primarul Sectorului 2 al Municipiului București, ce urmează a fi supus aprobării Consiliului Local Sector 2.
Proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de parcare cu plată de pe raza Sectorului 2 al Municipiului București, însoţit de anexă, referatul de aprobare, rapoarte de specialitate și notă de fundamentare, se publică pe site-ul Primăriei Sectorului 2 – www.ps2.ro, secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Proiecte supuse dezbaterii publice».
Persoanele interesate pot transmite în scris, propuneri, sugestii sau contestaţii la sediul Primăriei Sectorului 2, str. Chiristigiilor nr. 11 – 13, Sector 2, Serviciul Registratură, Relaţii cu Publicul sau pe adresa de e–mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ; telefon: 021.209.62.23, până la data de 05.09.2022.