• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

INFORMARE ŞI CONSULTARE PUBLICĂ

Anunţ proiect de hotărâreprivind aprobarea demarării procedurii de implementare în teren a infrastructurii de salubrizare achiziționată conform contractului S2-CF1 FURNIZARE ECHIPAMENTE DE COLECTARE ȘI TRANSPORT, PLUS SOFTWARE PENTRU CÂNTĂRIRE

ANUNȚ REFERITOR LA ELABORAREA UNUI PROIECT DE ACT NORMATIV

 

Astăzi, 16.10.2023,

În temeiul prevederilor :

  • Art. 7 alin. (2) și alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizionalăîn administraţia publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea Guvernului nr. 831/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizionalăîn administrația publică;
  • Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 101/2022 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului București,

Primăria Sectorului 2 al municipiului București anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ: Proiect de hotărâre privind aprobarea demarării procedurii de implementare în teren a infrastructurii de salubrizare achiziționată conform contractului S2-CF1 FURNIZARE ECHIPAMENTE DE COLECTARE ȘI TRANSPORT, PLUS SOFTWARE PENTRU CÂNTĂRIRE, MONITORIZARE ȘI TRANSPORT.

Problema identificată constăîn necesitatea utilizării, pe raza Sectorului 2 al Municipiului București, a unei infrastructuri de colectare separată, utilizatăîn vederea atingerii țintelor de reciclare a deșeurilor generate la nivelul subdiviziunii administrativ -teritoriale. 

Soluția propusă constăîn implementarea urgentă a infrastructurii achiziționate  pe fonduri POIM și utilizarea eficientă a acestora, respectiv recipienți pentru colectarea separată a deșeurilor reciclabile și reziduale, precum și vehicule specializate pentru colectarea separată a deșeurilor reciclabile și a bio-deșeurilor.

Impactul scontat al proiectului constă în atingerea obiectivelor privind creșterea standardului de viață al populației și îmbunătățirea calității mediului prin optimizarea sistemului de gestionare a deșeurilor.

Documentația aferentă  proiectului de hotărâre privind aprobarea demarării procedurii de implementare în teren a infrastructurii de salubrizare achiziționată conform contractului S2-CF1 FURNIZARE ECHIPAMENTE DE COLECTARE ȘI TRANSPORT, PLUS SOFTWARE PENTRU CÂNTĂRIRE, MONITORIZARE ȘI TRANSPORT include  referatul de aprobare și raport de specialitate comun.

Documentația poate fi consultată:

  • pe site-ul Primăriei Sectorului 2 –ps2.ro, la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;
  • la sediul Primăriei Sectorului 2 al municipiului București din str. Chiristigiilor nr.11-13, Sector 2;
  • proiectul de hotărâre poate fi descărcat de pe site-ul Primăriei Sectorului 2 –ps2.ro, la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;

Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 26.10.2023:

  • ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;
  • prin poștă , pe adresa din Chiristigiilor nr. 11 – 13, Sector 2;
  • la sediul Primăriei Sectorului 2 al municipiului București, Serviciul Registratură, Relaţii cu Publicul, la adresa str. Chiristigiilor nr. 11 – 13, Sector 2, între orele :

Luni, Marti și Miercuri: 08:30-16:30

Joi: 08:30-18:30

Vineri: 08:30-14:00

Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri privind proiectul de hotărâre privind aprobarea demarării procedurii de implementare în teren a infrastructurii de salubrizare achiziționată conform contractului S2-CF1 FURNIZARE ECHIPAMENTE DE COLECTARE ȘI TRANSPORT, PLUS SOFTWARE PENTRU CÂNTĂRIRE, MONITORIZARE ȘI TRANSPORT ".

Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, www.ps2.ro,  la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;

Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificatăîn scris.

Pentru cei interesaţi existăşi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 26.10.2023.

Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0212096000-int.472/155, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., persoană de contact: Duinea Corina Iosefina.

Potrivit prevederilor art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizionalăîn administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în cazul reglementării unei situații care, din cauza circumstanțelor sale excepționale, impune adoptare de soluții imediate, în vederea evitării unei grave atingeri aduse interesului public, proiectele de acte normative se supun adoptării în procedură de urgență prevăzută de reglementările în vigoare, anterior expirării termenului prevăzut la art.7 alin (2) din lege, astfel că, în vederea aplicării imediate a noului mod de colectare separată, pe 3 sau mai multe fracții a deșeurilor în Sectorul 2 al Municipiului București și implicit, respectarea obligațiilor stabilite prin Contractul de finanțare, în cadrul proiectului POIM,  acesta va fi supus aprobării Consiliului Local al Sectorului 2 în prima ședința ordinară a Consiliului Local al Sectorului 2, ce va fi convocată după data de 26.10.2023.

      

Informaţii suplimentare

      

PRIMAR,

RADU NICOLAE MIHAIU