ANUNȚ
PRIVIND ORGANIZAREA UNEI ÎNTÂLNIRI DE DEZBATERE PUBLICĂ
În conformitate cu prevederile:
- Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizionalăîn administraţia publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârii Guvernului nr. 831/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.52/2003 privind transparența decizionalăîn administrația publică;
- Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 101/2022 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului București ,
Primăria Sectorului 2 al Municipiului București invită pe toți cei interesați la întâlnirea de dezbatere publică privind următorul proiect de act normativ: Proiect de hotărâre pentru aprobarea ajustării, prin indexare, a unor tarife pentru activitățile specifice serviciului de salubrizare prestate pentru persoane fizice și juridice, precum și aprobarea revizuirii modelului de contract individual care se încheie între operatorul de salubrizare și utilizatorii serviciilor de salubrizare pentru persoane fizice și juridice.
Evenimentul are loc în data de 04.09.2024, ora 11:00, la sediul Primăriei Sectorului 2 al Municipiului București din str. Chiristigiilor nr. 11-13, Sector 2, în sala Ion Luca Caragiale, etajul 3 și în mediul online, pe platforma de videoconferință – Webex.
Ordinea de zi a evenimentului:
În cadrul evenimentului va fi prezentată motivația elaborării proiectului de hotărârepentru aprobarea ajustării, prin indexare, a unor tarife pentru activitățile specifice serviciului de salubrizare prestate pentru persoane fizice și juridice, precum și aprobarea revizuirii modelului de contract individual care se încheie între operatorul de salubrizare și utilizatorii serviciilor de salubrizare pentru persoane fizice și juridice și analizate propunerile ce vor fi formulate de cetățenii interesați, participanți la întâlnirea de dezbatere publică.
La dezbaterea publică pot participa, în limita locurilor disponibile în sală, toți cei interesați: persoane fizice și juridice, organizații ale societății civile, societăți comerciale, resprezentanți ai instituțiilor publice interesate, ai presei etc.
Documentația aferentă proiectului de act normativ poate fi consultată :
- pe site-ul Primăriei Sectorului 2 –ps2.ro, la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;
- la sediul Primăriei Sectorului 2 al municipiului București din str. Chiristigiilor nr.11-13, Sector 2;
- proiectul de hotărâre poate fi descărcat de pe site-ul Primăriei Sectorului 2 –ps2.ro, la secţiunea «Consiliul Local» subsecţiunea «Informare și consultare publică»;
În vederea participării (înscrierii) la şedinţa publică, organizată la sediul Primăriei, vă rugăm sa ne transmiteţi solicitările dumneavoastră :
- la adresa de e-mail:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;
- direct la sediul Primăriei Sectorului 2 al Municipiului București din Chiristigiilor nr. 11-13, Sector 2, între orele :
Luni, Marți și Miercuri: 08:30-16:30
Joi: 08:30-18:30
Vineri: 08:30-14:00
În acest sens, sunt necesare următoarele informaţii: nume şi prenume, număr de telefon, doresc/nu doresc luarea cuvântului.
În vederea participării la şedinţa publică online, vă rugăm să ne comunicaţi solicitările dumneavoastră la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., menţionând următoarele informaţii: nume şi prenume, număr de telefon, urmând să primiţi link-ulpentru conectare, în ziua şedinţei, la adresa de e-mail pe care o indicaţi.
Menționăm faptul că propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională pot fi transmise la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până la finalizarea şedinţei organizate în data de 04.09.2024.
Prin accesarea link-ului şi implicit conectarea la sesiunea on-line a şedinţei publice, vă exprimaţi acordul cu privire la modalitatea tehnică de participare şi inclusiv la prelucrarea datelor cu caracter personal, având în vedere căşedinţa va fi transmisă live pe pagina de Facebook a Primăriei Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti şi va fi înregistrată.
Accesul în sală se va face pe baza documentului de identitate, în data de 04.09.2024, începând cu ora 10:45, în limita locurilor disponibile.
În funcţie de numărul de participanţi înscrişi, la începutul şedinţei publice, vor fi comunicate aspecte referitoare la organizarea acesteia, inclusiv durata intervenţiilor individuale asupra subiectului supus dezbaterii - fiind asigurat dreptul la liberă exprimare a oricărui cetăţean interesat conform legii.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0212096000-int.472/155, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., persoană de contact: Duinea Corina Iosefina.
PRIMAR,
RADU-NICOLAE MIHAIU