• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

INFORMARE ŞI CONSULTARE PUBLICĂ

Întâlnire de dezbatere publică - ph hotărâre privind acordarea de subvenții în anul 2025 de la bugetul local asociațiilor, fundațiilor și cultelor recunoscute în România

ANUNȚ

 PRIVIND ORGANIZAREA UNEI ÎNTÂLNIRI DE DEZBATERE PUBLICĂ

                                           

În conformitate cu prevederile:

  • Legii nr. 52/2003 privind transparența decizionalăîn administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârii Guvernului nr. 831/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.52/2003 privind transparența decizionalăîn administrația publică;
  • Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 101/2022 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului București,

Având în vedere adresa transmisă de Asociația de Proprietari Bl. 84I, Sc. 2 și înregistrată la Primăria Sectorului 2 sub nr. 134008/21.08.2024, Primăria Sectorului 2 al Municipiului București invită pe toți cei interesați la întâlnirea de dezbatere publică privind următorul proiect de act normativ:

Proiect de hotărâre privind acordarea de subvenții în anul 2025 de la bugetul local asociațiilor, fundațiilor și cultelor recunoscute în România, care înființeazăși administrează unități de asistență socială a căror activitate se adresează beneficiarilor de pe raza Sectorului 2.

Evenimentul are loc în data de 26.08.2024, ora 15:00, la sediul Primăriei Sectorului 2 al Municipiului București din str. Chiristigiilor nr. 11-13, Sector 2, în sala Ion Luca Caragiale, etajul 3 și în mediul online, pe platforma de videoconferință – Webex.

Ordinea de zi a evenimentului:

În cadrul evenimentului va fi prezentată motivația elaborării proiectului de hotărâreprivind acordarea de subvenții în anul 2025 de la bugetul local asociațiilor, fundațiilor și cultelor recunoscute în România, care înființeazăși administrează unități de asistență socială a căror activitate se adresează beneficiarilor de pe raza Sectorului 2 și analizate propunerile ce vor fi formulate de cetățenii interesați, participanți la întâlnirea de dezbatere publică.

La dezbaterea publică pot participa, în limita locurilor disponibile în sală, toți cei interesați: persoane fizice și juridice, organizații ale societății civile, societăți comerciale, reprezentanți ai instituțiilor publice interesate, ai presei etc.

Documentația aferentă proiectului de act normativ poate fi consultată :       

  • pe site-ul Primăriei Sectorului 2 –ps2.ro, la secțiunea «Consiliul Local» subsecțiunea «Informare și consultare publică»;
  • la sediul Primăriei Sectorului 2 al municipiului București din str. Chiristigiilor nr.11-13, Sector 2;
  • proiectul de hotărâre poate fi descărcat de pe site-ul Primăriei Sectorului 2 –ps2.ro, la secțiunea «Consiliul Local» subsecțiunea «Informare și consultare publică»;

În vederea participării (înscrierii) la ședința publică, organizată la sediul Primăriei, vă rugăm sa ne transmiteți solicitările dumneavoastră :

  • la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;
  • direct la sediul Primăriei Sectorului 2 al Municipiului București din Chiristigiilor nr. 11-13, Sector 2, între orele :

 Luni, Marți și Miercuri: 08:30-16:30

 Joi: 08:30-18:30

 Vineri: 08:30-14:00

 În acest sens, sunt necesare următoarele informații: nume şi prenume, număr de telefon, doresc/nu doresc luarea cuvântului.

 În vederea participării la şedinţa publică online, vă rugăm să ne comunicați solicitările dumneavoastră la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., menționând următoarele informații: nume şi prenume, număr de telefon, urmând să primiţi link-ulpentru conectare, în ziua ședinței, la adresa de e-mail pe care o indicați.

Menționăm faptul că propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind  proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională pot fi transmise la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până la finalizarea ședinței organizate în data de 26.08.2024.  

Prin accesarea link-ului şi implicit conectarea la sesiunea on-line a ședinței publice, vă exprimați acordul cu privire la modalitatea tehnică de participare şi inclusiv la prelucrarea datelor cu caracter personal, având în vedere căședința va fi transmisă live pe pagina de Facebook a Primăriei Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti şi va fi înregistrată.

Accesul în sală se va face pe baza documentului de identitate, în data de 26.08.2024, începând cu ora 14:45, în limita locurilor disponibile.

În funcție de numărul de participanți înscriși, la începutul ședinței publice, vor fi comunicate aspecte referitoare la organizarea acesteia, inclusiv durata intervențiilor individuale asupra subiectului supus dezbaterii - fiind asigurat dreptul la liberă exprimare a oricărui cetățean interesat conform legii.

Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact: telefon: 0212096000-int.472/155, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., persoană de contact: Duinea Corina Iosefina.

 

 Informaţii suplimentare

Înregistrare şedinţă publică

 

 

PRIMAR,

RADU-NICOLAE MIHAIU