• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

HOTĂRÂRI

Hotărârea nr. 405 din 2022

182 Descărcări

Abrogată/Încetare aplicabilitate prin  HCL S2 nr. 17/2023

Modifică/completează  HCL S2 nr. 389/2022

Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti, ales în condițiile Legii         nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum și pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleșilor locali, cu modificările şi completările ulterioare, întrunit în ședință ordinară, astăzi, 23.11.2022;

Luând în considerare proiectul de hotărâre iniţiat dePrimarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti pentru modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 389/26.10.2022 privind aprobarea modificării unor tarife pentru activitățile de salubrizare prestate conform Contractului nr. 1128/1999 și a actelor adiționale subsecvente;

Analizând:

  • Referatul de aprobare prezentat de Primarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Expunerea de motive pentru prezentarea, motivarea și analiza de impact a proiectului prezentat de Primarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Raportul de specialitate nr. 220912/09.11.2022 întocmit de către Direcţia de Utilități Publice și Mediu din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Raportul de specialitate nr. 221684/10.11.2022 întocmit de către Direcția Juridică din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Raportul de specialitate nr. 222376/11.11.2022 întocmit de către Direcția Economică din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Anunțul public nr. 221296/10.11.2022;
  • Avizul   Comisiei   Juridice,   Ordine  și   Liniște   Publică,  Apărarea     Drepturilor Omului și Relații Internaționale din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Avizul Comisiei de Buget-Finanțe, Investiții, Accesarea Fondurilor Europene și Credite Externe din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Avizul Comisiei pentru Ecologie, Spații Verzi și Protecția Animalelor din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Avizul Comisiei de Servicii Publice și Relația cu Asociațiile de Proprietari din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Avizul Comisiei pentru Transparență, Reducerea Birocrației și Inovație din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;

        Având în vedere reglementările cuprinse în:

  • Legea 52/2003   privind   transparența   decizională  în   administrația  publică,

republicată, cu modificările și completările ulterioare;

  • Legea 51/2006   a   serviciilor   comunitare  de  utilități  publice, republicată,  cu

modificările și completările ulterioare;

  • Legea nr.101/2006 privind serviciul de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • IV din Legea nr. 99/2014 pentru modificarea și completarea Legii serviciului de salubritate a localităților nr. 101/2006, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 249/2015   privind    modalitatea   de    gestionare   a  ambalajelor și  a

deșeurilor de ambalaje, cu modificările și completările ulterioare;

  • Ordonanța de   Urgență a   Guvernului   195/2005 privind protecția mediului, cu

 modificările și completările ulterioare;

  • Ordonanța de   Urgenta   a  Guvernului nr. 92/2021  privind  regimul deșeurilor,  cu

modificările și completările ulterioare;

  • Ordinul Autorității   Naționale   de  Reglementare  pentru  Serviciile Comunitare de

 Utilități  Publice  nr. 109/2007  privind  aprobarea  Normelor  metodologice  de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor, corelat cu art.74 din Ordinul Autorității Naționale de Reglementare pentru Servicii Comunitare de Utilități Publice nr. 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activitățile de salubrizare, conform căruia: Solicitările de aprobare a tarifelor aflate în derulare se finalizeazăîn conformitate cu normele aplicabile până la data intrării în vigoare a prezentului Ordin.“

 

În temeiul art. 139 alin. (3) lit. c)  coroborat cu art. 166 alin. (4) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborate cu Art. IV din Legea nr. 99/2014 pentru modificarea și completarea Legii serviciului de salubritate a localităților nr. 101/2006, cu modificările și completările ulterioare;

 

În urma stabilirii rezultatului votului valabil exprimat,

 

H O T Ă R ĂŞ T E

 

   Art. I Se aprobă modificarea și  completarea  Articolului  2 al Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 389/2022, care va fi completat cu un alineat nou având următorul conținut:

           „ Art.2. (….)

 Pentru implementarea și dezvoltarea colectării separate a deșeurilor pe raza Sectorului 2 al Municipiului București, se aprobă, începând cu luna Noiembrie a anului 2022, subvenționarea parțială, de la bugetul local,  a nivelului tarifului prevăzut la Articolul 2, alineatul precedent, astfel încât, pentru colectare separată, transport, sortare și depozitare reziduuri a deșeurilor din ambalaje  (reciclabile), utilizatorii casnici vor achita suma de 0,99  lei/tonă, fără TVA. ”

 

   Art.II Celelalte prevederi ale  Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 389/2022 privind aprobarea modificării unor tarife pentru activitățile de salubrizare prestate conform Contractului nr.1128/1999 și a actelor adiționale subsecvente, rămân aplicabile;

 

    Art. III Autoritatea executivă a Sectorului 2 și reprezentanții compartimentelor de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului vor asigura implementarea prevederilor prezentei hotărâri la nivelul documentelor gestionate în cadrul acestora.

 

Art. IV Prezenta hotărâre se publicăîn Monitorul Oficial al Municipiului Bucureşti. 

 

 

    
 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

PANAITESCU TUDOR ANDREI

 
 

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE

SECRETAR GENERAL AL SECTORULUI 2,

 ELENA NIȚĂ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hotărâre nr. 405

Bucureşti, 23.11.2022

 

Prezenta Hotărâre conține un număr de 3 pagini şi a fost adoptată de Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti în şedinţa ordinară din data de 23.11.2022 cu respectarea prevederilor art. 140 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.  

Denumire fișier: H405-2022.pdf
Tip fișier:application/pdf
Vizualizări:661 Vizualizări
Descărcare: 182 times
Data creării: 28-11-2022

Autentificare

CĂUTARE DOCUMENTE