• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

HOTĂRÂRI

Hotărârea nr. 529 din 2023

252 Descărcări

Modifică/completează  HCL S2 nr. 100/2022

Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti, ales în condițiile Legii nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum și pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleșilor locali, cu modificările şi completările ulterioare, întrunit în ședință ordinară, astăzi, 21.12.2023;

Luând în considerare proiectul de hotărâre iniţiat dePrimarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti privind modificarea Anexelor nr. 4 și 5 ale  Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 100/2022;

Analizând:

  • Referatul de aprobare prezentat de Primarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Raportul de specialitate nr. 240477/20.12.2023 întocmit de Direcţia Management Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Adresa nr. 17644/11.10.2023, înregistrată la Primăria Sectorului 2 cu nr. 193887/17.10.2023, prin care Instituția Prefectului Municipiului București a transmis numărul maxim de posturi pe anul 2023 pentru subdiviziunea administrativ-teritorială Sectorul 2 al Municipiului București.
  • Avizul dat de către Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor cu privire la organigrama, statul de funcții și Regulamentul de Organizare și Funcționare al Direcției Publice de Evidență Persoane și Stare Civilă Sector 2 înregistrat la Primăria Sector 2 cu nr. 226326/29.11.2023, completat în data de 20.12.2023 prin avizul nr. 3499355/19.12.2023;
  • Avizul Comisiei Juridice, Ordine şi Linişte Publică, Apărarea Drepturilor Omului şi Relaţii Internaţionale din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Avizul Comisiei pentru Transparență, Reducerea Birocrației și Inovație din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;

 

 

              Având în vedere reglementările cuprinse în:

  • Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările si completările ulterioare;
  • Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările şi completările ulterioare.
  • Hotărârea Consiliului Local Sector 2 nr. 100/2022 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 şi al Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, rectificată, cu modificările şi completările ulterioare;

 

 

În temeiul art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 166 alin. (2) lit. f) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

 

În urma stabilirii rezultatului votului valabil exprimat,

 

 

H O T Ă R ĂŞ T E

 

 

            Art. I. (1) În vederea respectării numărului maxim de posturi aferente  serviciului de evidență persoane, comunicat de Instituția Prefectului Municipiului București prin adresa nr. 17644/11.10.2023, înregistrată la Primăria Sectorului 2 cu                                            nr. 193887/17.10.2023, se modifică Anexele nr. 4 și 5 ale H.C.L Sector 2 nr. 100/2022 în sensul reducerii numărului de posturi aprobat la nivelul Direcției Publice de Evidență Persoane și Stare Civilă Sector 2 cu un post (desființarea funcției contractuale vacante de referent MIA  de la poziția nr. 442 din statul de funcții aprobat).

 (2) Precizăm că desființarea funcției contractuale mai sus menționate nu produce modificări asupra structurii organizatorice actuale aprobată la nivelul Direcției Publice de Evidență Persoane și Stare Civilă Sector 2.

 

 

Art. II Celelalte prevederi  ale Hotărârii Consiliului Local Sector 2 nr. 100/2022, rămân aplicabile.

 

 

            Art. III Autoritatea Executivă a Sectorului 2 şi compartimentele din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti vor asigura ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.

 

  Art. IV Prezenta hotărâre se publică integral în Monitorul Oficial al Municipiului Bucureşti.

 

 

    
 

      PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ

DINU ALEXANDRU

 
 

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE

SECRETAR GENERAL AL SECTORULUI 2,

 ELENA NIȚĂ

 

 

 

 

 
 

 

 

  

 

 

 

 

Hotărâre nr. 529

Bucureşti, 21.12.2023

 

Prezenta Hotărâre conține un număr de 3 pagini şi a fost adoptată de Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti în şedinţa ordinară din data de 21.12.2023 cu respectarea prevederilor art. 140 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.  

Denumire fișier: H529-2023.pdf
Tip fișier:application/pdf
Vizualizări:464 Vizualizări
Descărcare: 252 times
Data creării: 27-12-2023

Autentificare

CĂUTARE DOCUMENTE