• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

HOTĂRÂRI

Hotărârea nr. 176 din 2022

128 Descărcări

Abrogată/Încetare aplicabilitate prin HCL S2 nr. 10/2023

La data intrării în vigoare a Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare, îşi încetează aplicabilitatea HCL S2 nr. 111/2015HCL S2 nr. 190/2019.

Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti, ales în condițiile Legii  nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum și pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleșilor locali, cu modificările şi completările ulterioare, întrunit în ședință ordinară, astăzi, 26.05.2022;

Luând în considerare proiectul de hotărâre iniţiat dePrimarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului de salubrizare actualizat conform actelor normative în vigoare;

Analizând:

  • Referatul de aprobare prezentat de Primarul Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Raportul de specialitate nr. 95346/18.05.2022 întocmit de către Direcţia de Utilități Publice și Mediu din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Raportul de specialitate nr. 95429/18.05.2022 întocmit de către Direcția Juridică din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Avizul Comisiei Juridice, Ordine şi Linişte Publică, Apărarea Drepturilor Omului şi Relaţii Internaţionale din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Avizul Comisiei pentru Ecologie, Spații Verzi și Protecția Animalelor din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Avizul Comisiei de Servicii Publice și Relația cu Asociațiile de Proprietari din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Avizul Comisiei pentru Transparență, Reducerea Birocrației și Inovație din cadrul Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti;
  • Dispoziţia  Primarului  Sectorului 2  915/06.05.2022  privind  exercitarea cu caracter temporar de către doamna NIŢĂ ELENA, Director Executiv al Direcţiei Juridice a funcţiei publice de conducere de Secretar General al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti.

Având în vedere reglementările cuprinse în:

  • Legea 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr.101/2006 privind serviciul de salubrizare a localitășilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Art. IV din Legea nr. 99/2014 pentru modificarea și completarea Legii serviciului de salubritate a localităților nr. 101/2006, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanța de Urgență a  Guvernului nr. 195/2005 privind protecția mediului, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordin ANRSC nr. 85/2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
  • Hotărârea Consiliului General al Municipiului București nr. 345/2020 privind aprobarea Regulamentului deorganizare și funcționare a serviciului public de salubrizare în Municipiul București;
  • Hotărârea Consiliului   Local   Sector 2   111/2015 privind aprobarea Regulamentului serviciului de salubrizare a Sectorului 2 al Municipiului București, astfel cum a fost modificat prin H.C.L. Sector 2 nr. 190/2019.

 

În temeiul art. 139 alin. (1)  coroborat cu art. 166 alin. (4) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

 

În urma stabilirii rezultatului votului valabil exprimat,

 

H O T Ă R ĂŞ T E

 

Art.1 Se aprobăRegulamentul de organizare și funcționare a serviciului de salubrizare actualizat conform actelor normative în vigoare, conform anexei ce conține 70 de pagini și face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2 Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului de salubrizare actualizat conform actelor normative în vigoare, prevăzut la art. 1 devine aplicabil și își produce efectele, la data intrării în vigoare a Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare, dată la care va înceta și aplicabilitatea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului de salubrizare aprobat prin Hotărârea Consiliului Local  Sector 2 nr. 111/2015 privind aprobarea Regulamentului serviciului de salubrizare a Sectorului 2 al Municipiului București, astfel cum a fost modificată prin H.C.L.Sector 2 nr. 190/2019.

Art.3 Autoritatea executivă a Sectorului 2 și reprezentanții compartimentelor de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului vor asigura implementarea prevederilor prezentei hotărâri la nivelul documentelor gestionate în cadrul acestora.

Art.4 Prezenta hotărâre se publică integral în Monitorul Oficial al Municipiului Bucureşti. 

 

 

 

    
 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

          CROITORU ANGEL

 
 

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE

SECRETAR GENERAL AL SECTORULUI 2,

 ELENA NIȚĂ

 

 

 

 

Hotărâre nr. 176

Bucureşti, 26.05.2022

 

Prezenta Hotărâre conține un număr de 73 pagini şi anexă a fost adoptată de Consiliul Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti în şedinţa ordinară din data de 26.05.2022 cu respectarea prevederilor art. 140 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.  

Denumire fișier: H176-2022.pdf
Tip fișier:application/pdf
Vizualizări:713 Vizualizări
Descărcare: 128 times
Data creării: 31-05-2022

Autentificare

CĂUTARE DOCUMENTE